Natisni E-naslov

VEČVLOŽKOVNI TRANSPORTNI TRAKOVI


Zaradi svoje konstrukcije se večvložkovni transportni trakovi lahko uporabljajo v vseh segmentih transportiranja materiala. Zaradi zgradbe ogrodja ter kakovosti gumene obloge se ti trakovi odlikujejo po svoji zanesljivosti ter dolgi življenjski dobi. Večvloækovni transportni trakovi so primerni za industrijsko uporabo kot tudi za transport ostrorobih ter ekstremno abrazivnih materialov.

multy ply conveyor belts
multy ply conveyor belts

Konstrukcija večvložkovnega transportnega traku:

  • EP ogrodje z več vložki (osnova iz poliestra + votek iz poliamida)
  • Posebno vmesno gumiranje z dobro vezavo na tkanino
  • Obloga visoko odporna na obrabo
  • Drugi tipi oblog po dogovoru
 

 

TIP OBLOGE
  Y X W WH WL SUPRA WL
UPORABA Y - visoko odporna na obrabo za splošne pogoje uporabe X - visoko odporna na obrabo za težke pogoje uporabe W - visoko odporna na obrabo za izredno abrazivne materiale WH - za transport izjemno abrazivnih ter ekstremno ostrih materialov WL - za transport izjemno abrazivnih materialov ter uporabo pri samodejnem čiščenju trakov (REA - sadra) SUPRA WL - za transport izjemno abrazivnih materialov
OBRABA < 130 mm3 < 120 mm3 < 90 mm3 < 90 mm3 < 55 mm3 < 35 mm3
TRDOTA 60 +/- 5 Sh°A 65 +/- 5 Sh°A 62 +/- 5 Sh°A 75 +/- 5 Sh°A 62 +/- 5 Sh°A 62 +/- 5 Sh°A
TEMPERATURA
OKOLJA
-50°C … +60°C -50°C … +60°C -50°C … +60°C -50°C … +60°C -50°C … +60°C -50°C … +60°C

 

Večvložkovni transportni trakovi so primerni za uporabo:

  • v peskokopih, kamnolomih
  • v cementarnah, betonarnah
  • v toplarna in termoelektrarnah ter obratih za sežiganje odpadkov
  • v strojih za gradnjo cest
  • v industriji recikliranja ter kompostiranja, predelavi sekundarnih surovin
  • v lesni industriji in žagah
  • pri transportiranju žlindre
  • pri transportiranju REA sadre
  • pri transportiranju razbitega stekla
  • pri transportiranju kremenovega peska ali materialov, ki vsebujejo kremenov pesek
  • pri nagibnem transportiranju drsečih materialov
  • pri transportiranju gline in ilovice
 

 

PRIPORO»ENI MINIMALNI PREMERI VALJEV (mm)
A - bobni v območju visokih sil v traku z objemnimi koti >= 30°
(gonilni valj)
B - bobni v območju manjših sil v traku z objemnimi koti >= 30°
(obračalni valj)
C - bobni z objemnimi koti <= 30° (odmični valj)
Območje maksimalnih dovoljenih napetosti transportnega traku Število vložkov TIP TKANINE
    EP 125 EP 160 EP 200 EP 250 - EP 315 EP 400 - EP 500
    A B C A B C A B C A B C A B C
65-100 % 2 200 160 160 250 200 160 315 250 200            
3 315 250 200 400 315 250 500 400 315 630 500 400 800 630 500
4 400 315 250 500 400 315 630 500 400 800 630 500 1000 800 630
5 500 400 315 630 500 400 800 630 500 1000 800 630 1250 1000 800
6 630 500 400 800 630 500 1000 800 630 1250 1000 800 1600 1250 1000
30-60 % 2 200 160 160 200 160 160 250 200 160            
3 250 200 160 315 250 200 400 315 250 500 400 315 630 500 400
4 315 250 200 400 315 250 500 400 315 630 500 400 800 630 500
5 400 315 250 500 400 315 630 500 400 800 630 500 1000 800 630
6 500 400 315 630 500 400 800 630 500 1000 800 630 1250 1000 800
pod
30 %
2 160 160 160 160 160 160 200 200 160            
3 200 160 160 250 200 160 315 250 200 400 315 250 500 400 315
4 250 200 200 315 250 200 400 315 250 500 400 315 630 500 400
5 315 250 250 400 315 250 500 400 315 630 500 400 800 630 500
6 400 315

315

500 400 315 630 500 400 800 630 500 1000 800 630



ISO Certification   Širine trakov:
400, 500, 650, 800, 1000, 1200, 1400, 1600, 1800, 2000.
Anglosaksonske in druge širine po dogovoru.

Konstrukcije trakov:
Na voljo so različne natezne trdnosti trakov od EP 250 N/mm do EP 3150 N/mm.
 
multy ply conveyor belts

na vrh